ohhh happy day!

Ännu en bra dag hemma hos mamma!
Vi firade lellsös födelsedag i dag så mammas släkt var här och vi fikade massa med kladdkaka, mums mums.
Nu har vi precis ätit tacos och jag är sjukt mätt och nöjd.
De tråkiga med att vara sjukskriven är ju i första hand att man inte får jobba. Ännu en  tråkig grej är då att man inte får gå ut. Ingen onsdag på km eller fredag på palace eller dyl. Vilket är ganska bra igentligen för de har ju aldrig varit bra med alkohol i samband med mina medeciner men nu är de ju extra viktigt. Dessutom är de inte så bra med platser med mycket folk då denna dumma grissjuka är ganska farlig när man har så lågt immunförsvar som jag har pga alla medeciner.
En annan tråkig grej med att vara hemma här också är ju att inga bor kvar i kalmar. De är inte så många att träffa längre. I början när man åkte hem blev man helt ner ringd. Nu har jag knappt hört av någon. Fast de är fullt upp med alla släktingar i alla fall.
Nu är de dock snart dags att åka tillbaka till stockholm. På fredag ska jag till läkaren som är hjärt speciallist. De vet att de är vätska i hjärt säcken, men inte om de är pga den jag har ont eller hur och varför vätskan hamnat där. Vi får väl se vad dem säger.
Men nu ska jag gå och kela med sötaste kattungen som dem skaffat här hemma. En fem månaders liten ragdoll kisse. Supersöt men självklart går ju min lillakisse i första hand. En elvaårig bond katt som är väldigt speciell som hennes namn. Hon heter Clintan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

clintan är söt som tusa =)



2009-09-19 @ 23:13:23
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0