längtar....

Sara från jobbet ringde i dag. De går bra för dem. Jag måste få börja jobba nästa vecka. Jag vill också sitta på jobbet titta på Robinsson skriva varende litet onödigt ord dem säger,ta pauser och dega för att sedan panik logga sista timmen för att få något gjort.

Jag fick verkligen ett sug nu. Snart är jag tillbaka i sthlm och då är de dags, då är jag frisk?!

Förrästen blev mitt hår skit fult av inpackningen så de blir omfärgning i morgon =) Hoppas på bättre resultat då! Måste ju vara snygg när de är dags för the big return!

Kommentarer
Postat av: kiss-charro

wiiii. du är alltid snygg!! fan va pepp jag blev på att göra något med mitt liv haha! martin vill till sthlm, vågar inte fan. småstad is the shit :P eller inte

2009-09-23 @ 08:38:05
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: Charoline

men du kommer väl hit då helt enkelt! ^^, haha. vill ha min maulen här- vet du hur länge/kort du stannar i kalmar. pratat med doktorn? kramisar från mig!

2009-09-24 @ 12:23:07
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0