Guess why they call it fall?

Hösten har kommit. Jag sitter nu och lägger i en koppar färgad inpackning i håret med hopp om att utväxten ska försvinna utan att mitt hår ska få sämre kvalite än vad de har.

Jag ska snart luncha med min pappa. De är skönt att de faktiskt verkar som han har börjat bry sig på riktigt igen. Tråkigt att de skulle behövas sjukhus besök å sjukdom för att de skulle hända. De är konstigt. Helt plötsligt har man tid att ringa varje dag?!

Min lillebror opererades i går (de är mycket sjukt just nu :P ) Han har en fotbollsskada så de trodde att korsbandet var av och miniskeln skadad. Men de kunde fixa de med en enkel liten titthåls operation. Han fick t.o.m. komma hem på kvällen. Han tyckte de hade varit läskigt att vara sövd men sa inte så mycket mer om de.

De här med hösten, nu när den är här, jag bara fasar för att tråkiga besked ska komma. Än så länge har de varit ganska lungt (peppar peppar ta i trä) men de brukar alltid alltid alltid hända massa tråkiga saker i september de slår aldrig fel. Jag hoppas verkligen på att vi slipper de i år. För jag är så sjukt trött på de! Ge oss en lugn bara mysig höst. Med fina färger, varma dagar och mysiga kvällar (och massa varm chocklad)
De skulle gör mig nöjd!

Kommentarer
Postat av: charoline

=)varmchoklad vill vi ha alla dagar under hösten.



vet du hur länge du blir i kalmar?

2009-09-22 @ 20:35:32
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback