Back in town

I torsdags flög jag tillbaka till stockholm. I fredags var jag på sjukhuset.
De var bara en liten sketen ultraljudsundersökning av mitt hjärta jag skulle göra. Fick inte träffa någon läkare så jag vet fortfarande inte vad som är fel. Men dem har inte sagt något annat så jag ska börja jobba på torsdag =) Så tusans skönt!

Även i dag skulle jag göra ett läkar besök och kände efter att en runda på stan vore skönt.
På stan sprang jag in i två situationer som var så himla konstiga. Den första var inne på hm.

Jag skulle köpa en bodylotion så stod och kollade. Då är de två tjejer i 13 års åldern som står och kollar på maskaror. Hon bestämmer sig för en och tar den. Hennes kompis säger då att de måste gå och kolla på hårspray så dem tar maskaran och går tillbaka längrebak i affären för att kolla på hårspray. Hon hittar inget och de börjar gå mot utgången. Kassören ropar då.

- Kom tillbaka med maskaran?
-Jag har ingen maskara , säger tjejen
- Jo du tog ju en
- Jag la den i hyllan där borta
- Där ska den inte ligga säger då kassörskan lungt. Kom tillbaka med den bara.
Tjejens kompis börjar skratta och tjejen själv börjar gråta och går tillbaka med maskaran.

Så himla taskig kompis. De var ganska tydligt att tjejen försökte snatta maskaran och de visste kassörskan. De var bra gjort av henne då slapp ju tjejen träffa polisen i alla fall. Men de är tråkigt att de ska gå så långt att små tjejer ska behöva sno skönhets produkter.

Den andra grejen är inte så konstig men ja. De var en full tunnelbane vagn. Alla står och skaver på varandra. Då tar en av tjejerna jag står i närheten av upp kragen på tröjan och börja andas genom den. Hmm... ja är de av rädsla för svin influensan så tror jag inte att de hjälper så mycket att andas genom en smutsig tröja hehe nej jag tyckte bara de såg så konstigt ut. (Jag var nydushad så de var inte jag som luktade)

Nu äår de snart dags för tillbaka blick på de två sist sända desperate housewives avsnitten från se 5 och nästa vecka börjar se 6 jag längtar sjukt mycket!

Mike MÅSTE gifta sig med susan. Annars vet jag inte vart jag tar vägen.

Kommentarer
Postat av: charoline

jag vet vad som händer i desperat ^^, ja har sett nästa veckas avsnitt ^^ (fast din syster kanske redan skvallrat?)

2009-09-30 @ 23:43:19
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0