Nykter kväll?!

Malin skulle gå nykter på TV festen pga. sina lever värden...... men när klockan närmar sig två inser hon att de inte kommer funka. Ärligt talat gick de så långt att jag ringde min läkare och frågade hur det låg till. De kom fram att de skulle nog gå bra om jag inte intar alkohol allt för ofta. Så tillfällen som tv-festen och vår kära examen fest blir de få tillfällen.

I går fick vi också reda på temat inför årets happening, nämligen vår examensfest. De blir stureplans tema på "gtv-campagniet". Väldigt kul och otippat tema. Nu ska man bara hitta rätta outfitten så man kommer förbi dörrvakten =)

Efter mitt samtal i går med läkaren blev jag i alla fall väldigt taggad, som jag brukar bli när de vankas fest. Så de var bara att dra till fruängen på lite förfest hos Sofie och Berg, lika trevligt som vanligt. Dit kom så klart också Lotta och Linnea.

Vi drog sedan till Imperiet som var proppat av glada tv människor. Kul att träffa lite gamalt folk man inte sett på länge. När vi sedan sitter ute och röker så kommer han. Allas våra kära Pelle med massa ettor hack i häl. Vi alla studsar upp och blir glada. Sjukt kul!

Kvällen fortlöper och allt är bara så kul när man festar med lite "nytt folk". Ettorna är väldigt trevliga, fast umgicks mest med Jocke en trevlig kille som visst ska komma på singstar fest så fort han kommer till Stockholm. Efter som Rockard har tagit köksborde ska visst jocke ta vardagsrums bordet haha. Kul grej :P

Hade även väldigt trevligt med Mia och de andra loggarna. "jag har aldrig" är visst min lek. Eller ja......

Sedan var de dags för hemfär och vi trycke in oss i en minibuss som Pelle kör till fruängen. De var nog bara fem personer för mycket eller nåt?!  Sjukt konstigt blev de! Men vi tog oss hem enkelt och tog våran natttoast sen var de tack och godnatt! Roligaste kvällen på länge!

Kommentarer
Postat av: A

HAHAHAHAHAHAHA! I love you.

2009-05-07 @ 09:09:02
URL: http://bodycake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0