Där man satsar lite tid, för att vinna lite tid

I morgon är de dags. Dagen jag längtar efter sen ett år tillbaka eller mer. Vi ska åka till Gamleby för att ta examen...
Examen, smaka på de ordet ni de är inte så illa pinkat av en 20 åring :P haha... nej men ärligt. De känns så knäppt. Jag är inte mogen för de här, kommer stå och storlipa. Värre än studenten.

Den senaste tiden har jag varit väldigt känslig börjat gråta vid olika tillfällen var av ett var vid frysdisken på city gross haha men de ska vi inte tala om.

I morgon åker vi till Gamleby för sista gången. Sista gången som en klass. Vi lämnas av GTV för att stå på våra egna ben i den hårda media världen. Man ser framemot de men man fasar lite också.

De känns dock inte värre än förra året när vi hade våran sista riktiga skoldag. De var så sorligt. Vi kollade i genom gamla filmer från festerna osv. de gör lite ont i hjärtat är jag tänker på de.
Var inte gamleby underbart egentligen? Just nu känns de så. De gjorde inte de då men nu gör de de. Defenitivt,.

När man åkte från gamleby var man rädd för att förlora alla kompisarna men nu vet man att så är inte fallet. Eller inte för min del i alla fall. Jag bor för tillfället med två av dem och träffar ganska många av dem ofta. De känns skönt, för de vi hade i Gamleby finns ingen annanstan och kommer aldrig mer kunna upplevas.

Men nu när jag sitter här och tankar in material så känns de ändå helt ok.
Just nu är listan avbockad.
Lägenhet Check
Jobb Check
Ser framemot helgen något enormt Check
Får träffa mamma på mors dag Check

De går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0