Tillbaka i Stockholm och jag känner livet i mig!

I dag är jag tillbaka och de med stormsteg!

Nu spelas Alcazar på högsta och i min hand har jag en pigelindrink som jag avnjuter med lotta och en hel del gossip... =) Vi går och väntar på att snart är de utgång och så underbart!

Solen lyser ute och de är undebart väder! Man vill bara gå ut och ta en grillning =) De blir de nog snart också!
Jag känner våren i mig och snart kommer vårskiket de är något som håller på att spricka där inne och allt känns så bra!
Tänker inte ens nämna mitt arbetslösa fattiga sysslolösa liv :P!

De är så här de ska kännas! Man kan ju drömma sig bört i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: A

Och en piggelindrink för Agnes tack!

2009-04-25 @ 17:15:52
URL: http://bodycake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0