Så var de bara examen kvar....

I går stängde jag och Sara ner aviden på Gundelvägen 8c för sista gången åkte till greken tog en pizza och åkte hem. Jag kände mig så lättad!

Vi har varit i Gamleby sen i tisdags och arbetet med examensarbetet som gick ganska smärtfritt vistt, vissa teknikstrul hade vi men de ska de vara för att an ska få kalla de för produktion =)

De blev dett tio minuter långt barnprogram som vi kan visa upp på examensdagarna men i detta läget efter att ha hört berit göra sina pyssel ca 1000000 gånger kan jag inte göra tummen varken upp eller ner. De är bara skönt att de är över och att vara klar. Nu är de bara den härliga examensfesten kvar =).

Att vara i Gamleby var lite konstigt. Klassen saknades ju. När man är i Gamleby är man ett med klassen så de var mycket märkligt att springa runt i Gamleby utan att klassen var där. Specillet att göra en produktion. Men i fredage kom i alla fall ettorna tillbaka  till stockholm så jag och Sara var inte ensamma på skolan längre i alla fall.

De blev så klart en liten vin kväll också med disco på Joakims rum. Mycke trevligt. Diskussioner kring de mesta angående Gamleby och intag 13 och 14. Å så tittade vi på olika produktioner. De blev ganska sent så jag får ursäkta så mycket för de "tidiga" samtalet till Jocke dagen efter =)

Vi åkte hem lyssnade en sista gång på Håkan och sen var jag hemma. Jag var helt jätte trött och jätte smutsig. (vi har bott på skolan och jag hade inte dushat riktigt sedan tisdagen). Jag slocknade ganska fort =)

Nu är jag alltså på semester i Kalmar. Min kropp behöver tyvärr de. Den mår inge bra av alla cellgifter, kortison och smärtlindrande inflamations hämmade talbetter. Den är trött och har ont och magen vill inte ta mer medeciner :P. Så var jag tvungen att gå up ptidigt och ga till sjukhuset i morse. För jag får inte åka från stockholm i två veckor utan att gå och ta blod prover. Min läkare är en riktig dummis!  Så nu har jag klagat nog!


Jag har bara en sista sak att gör! Done is done! gjort är gjort! Och nu känns de härligt!

Kommentarer
Postat av: sofie

sötnos, när fasiken kommer du tillbaka!!?

2009-04-20 @ 14:27:29
URL: http://missvertigo.blogg.se/
Postat av: kisscharrouw

jag vill se det sen! promise!

2009-04-23 @ 10:03:34
URL: http://charolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0