Hemma?

Ja så var man tillbaka i Kalmar.
Tog en tripp till de bästa utestället i kalmar, KM i onsdags. Bredvid km ligger en sportbar och där hamnade då de i vanlig ordning var total packat på KM. De känns ungefär som om tiden har stått stilla där. Samma människor fast någa av de tngre årgångarna har ju lyckats ta sig upp  i "vuxen åldern".  De räcker med att ha varit i Kalmar 3 timmar så känns de som man aldrig åkt härifrån. De är så skönt på ett sätt. Man kan komma hit ta de lungt och andas lite.

Det roligaste av allt var att träffa på frida och lina. Mina kompisar sedan 3 års ålder. Vi satt där å snackade och de känns som vi varit bästisar sedan vi var tre trots oräckneliga kompis uppbrott och månader utan att ha setts. En liten update sen var allt som vanligt.

I går var de spring på stan. Har glömt hur skönt de är att gå på stan här allt på ett ställe. Avklarat på någon timme som i stockholm hade tagit sju år typ. Sedan var de de sedavanliga fikan hos mormor och lindsdals besöket hos frisören. (nej jag har inte bytt frisör för att jag flyttat till sthlm). Sedan mys kväll hemma med ugly betty boxen och sex and the city filmen.
I dag har jag och sara planerat inför examens films inspelningen nästa vecka =) Ska bli otroligt kul. Vi gjorde några gräsgubbar som kommer vara med i filmen som måste växa till sig lite :P haha ja vi får se hur de blir med de där hehe
Nu är de snart dags för utgång. Jag har försökt samla ihop alla mina kalmar kompisar till parken för förfest sedan får vi se vad som händer. De bli mys i parken älskade slottsparken =) 

De är nu jag börja känna att man klanske skulle skaffa en gård och bli bonde i kalmar i stället för försöka sig på de omöjliga tv livet i sthlm. haha men ja de har gått över i morgon när jag fått nog tror jag :P Kanske håller i sig tills söndag. Då är de födelsedags firande på farfars gård och då har jag nog glömt bonde-drömmarna =)

Kom i håg! De är drömmarna som ska hålla hoppet uppe inte sänka oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0